Juleskirennet 2021 - oppdatert 24.12 kl 14.00, det blir renn

Postet av Ola Bjørkøy den 21. Des 2021

Da har arrangementskomite og TD bestemt at det blir renn 3. juledag. Snølaget er tynt, men det skal gå fint og få gjennomført rennet i fri stil.

Startlister legges ut når vi har fått oversikt over påmeldingene. Dette skjer senest tidlig 2. juledag.

Husk påmeldingsfristen i kveld 23.59, ingen etteranmelding.

Juleskirennet 2021 i Meldal 3. juledag arrangeres som planlagt for klassene 13-16 år, og LK og arrangør har i samråd kommet fram til at det åpnes for påmelding for løpere fra klubber i sone Orkladal for aldersgruppen 11-12 år.

Merk påmeldingsfrist 24. desember. Klassene fra 8-10 år og junior- og seniorklassene er strøket for dette rennet.

Vi ønsker med det klassene jenter og gutter 11-16 år velkommen til Juleskirenn 27. desember.

Snøforholdene er ennå marginale, men det har kommet litt etter at alt forsvant i helga. Positive værmeldinger gjør at vi er betingete optimister.

Les vår arrangementsmanual og smittevernsplan godt før rennet.

Arrangementsmanual og smittevernplan - STS 2020-21 Juleskirennet 2021.docx

Juleskirennet 2021 - innbydelse_.docx

Byåsen IL har tatt utfordringen med å arrangere renn for junior, og dette vil bli arrangert i Nilsbyen på Nyttårsaften. Dette kan åpnes for senior hvis det godkjennes av smittevernmyndighet lokalt. Nærmere informasjon om rennet kommer etter hvert på terminlisten.