Nytt kart i Dråggådalen

Postet av Nor, IL den 8. Jul 2018

Fra Agnar Renolen, som løper orientering for Wing OK, har vi fått denne eposten. Søk på Dråggåtrampen på Facebook så kommer dere fram til kartet og vedlegg. Vi har bedt om å få oversendt et blankt kart som kan benyttes til egne løp.

Agnar Renolen skriver:

Hei,

Jeg heter Agnar Renolen og løper orientering i Wing OK i Trondheim. Jeg ser av IL Nor sine hjemmesider at du er styremedlem i O-gruppa, og sender deg derfor e-posten.

Jeg har på eget intiativ laget et kart over Dråggådalen ved Storås og opprettet en online-konkurranse kalt Dråggåttrampen

Siden dette er i deres nedslagsfelt, tenkte jeg det kunne være interessant for dere; kanskje du kunne spre lenken til deres medlemmer. Ønsker dere et en PDF med blankt kart slik at dere kan legge egne løyper, skal dere også få det.

Kartet er ikke synfart, men etter å ha løpt i terrenget i går, må jeg si at både terreng og kart overgikk alle mine forhåpninger.

Dette må være spennende for dere?

Hilsen, Agnar